Mariëlle van Kempen,
Inkoop | Secretariaat
Zó kom je in contact met IDB4ict
Voer hieronder je contactgegevens in
Deel je scherm met de professional
Online support
Als klant van IDB4ict zijn er meerdere manieren om ondersteuning te krijgen bij IT-issues. Een ervan is direct online support door een van onze experts. IDB4ict gebruikt hiervoor Teamviewer.
“Samen met mijn collega’s van de ServiceDesk leveren wij de ondersteuning bij alle ICT gerelateerde storingen en vraagstukken. We helpen jou graag via Online support.”
Tim van Hulten | ServiceDesk medewerker
Overzicht van meldingen en status
Extranet-portaal
Jij kunt als klant van IDB4ict beveiligd inloggen op het extranet. In jouw Extranet-portaal vind je specifieke informatie over het bedrijfsaccount bij IDB4ict (IDB Groep) zoals geïnstalleerde programma’s en namen van contactpersonen. Van nieuwe versies van softwareprogramma’s is te controleren of deze al door ons zijn geïnstalleerd of ze zijn hier als downloads beschikbaar. Daarnaast kun je de status van lopende bestellingen volgen en van afgehandelde orders inzien. Ook kun je vanuit het extranet een helpdeskmelding versturen en volgen.
“We zorgen voor een tijdige opvolging, afhandeling van de calls en doen dat met een persoonlijke en klantgerichte touch”
Tony Zevenhoven | System Engineer
“Een van de kernwaarden van IDB4ict is een enorm hoog verantwoordelijkheidsgevoel. Ze begrijpen wat je bezig houdt en spelen daar op in. Het geheim zit in het wederzijdse vertrouwen.”
Vincent van der Dussen | Controller Burgland Bouw
Klantverhalen
Expertise toegepast in de praktijk
Complexe vraagstukken van klanten kunnen we alleen oplossen door samenwerking binnen een ecosysteem van excellente partners. Samen beheersen we de complete keten van business processen én innovatieve technologieën.